Jumaat, 8 Oktober 2010

JPJ DAPAT MEMBERI SATU KELONGGARAN UNDANG-UNDANG MENGAMBIL LESEN KHURSUS TRELLER.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin menyuarakan kepada pihak JPJ supaya dapat memberi satu kelonggaran undang-undang untuk mengambil lesen khursus treller selama 3bulan tidak perlu menunggu setahun.Bagi pandangan saya sepatutnya pihak JPJ harus memberi peluang kepada anak-anak muda yang tidak mempunyai peluang pekerjaan supaya mereka boleh ambil khursus yang di minati.Saya sebagai rakyat malaysia ingin tahu kenapa pihak JPJ boleh di beri lesen dengan secara yang sah kepada cina dan india walaupun tidak di khursus senang dapat lesen.Adakah pihak JPJ pilih kasih kepada bangsa cina dan india melayu di pinggirkan adakah begitu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin