Selasa, 11 Januari 2011

HAPUSKAN LAMAN WEB LUCAH DI INTERNET.

Saya sebagai rakyat yang prihatin ingin menyuarakan kepada kerajaan malaysia supaya laman web lucah di hapuskan dengan segera.Jika di biarkan lagi kemungkinan generasi akan datang lebih teruk pada tahun-tahun yang lepas,seperti kes buang anak dan lain-lain lagi.Bagi pandangan saya sepatutnya kerajaan mengambil berat mengenai isu ini jangan di biarkan lagi.Saya berasa hairan kenapa kerajaan tidak mengambil berat mengenai masalah ini.Jika boleh hapuskan laman web lucah di internet kerana ia boleh merosakkan akidah umat islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin