Ahad, 6 Mei 2012

BERSIH ADALAH PENGKHIANAT BANGSA DAN NEGARA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai membantah perbuatan bersih baru-baru ini di sebabkan harta musnah serta cedera orang.Bagi saya Ambiaga adalah seorang penkhianat negara apa yang kita lihat sekarang ambiaga memurtadkan umat-umat islam,lesbian dan pen dakwat bagi saya pembangkang ini berpura-pura sandiwara sahaja bukan hendak tolong rakyat masalah kewangan atau sebagainya ini tidak berkenaan dengan lesbian pen dakwat itu sahaja.Pada pendapat saya bersih hanya penting diri- sendiri sahaja tidak memikir masa depan rakyat.Bagi saya kumpulan bersih perlu bersuara kepada kerajaan berkenaan dengan rakyat seperti harga barang,kadar tol terlalu tinggi,gula,minyak,lampu motor minta kepada kerajaan mansuhkan,lesen memandu gunakan seperti kad pengenalan dan parabola antarabangsa di benarkan di malaysia dan insuran kurangkan harga yang tinggi.ini tidak berkenaan dengan pen dakwat dan lesbian. bagi saya parti bersih adalah parti yang kotor gila dan bodoh semata-mata mempergunakan rakyat untuk di lembukan.Bagi pendapat saya ambiaga di tarik balik sebagai pangkat dan gelaran dato kerana menggunakan kuasa kepada rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin