Isnin, 27 Disember 2010

ADAKAN SIARAN TV RADIO KHAS UNTUK MASYARAKAT SIAM DI MALAYSIA.

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan kepada kerajaan malaysia supaya adakan siaran tv radio khas untuk masyarakat siam malaysia.Bagi saya siam adalah anak malaysia walaupun keturunan thai malaysia sepatutnya pihak penyiaraan RTM memberi ruang satu siaran khas kepada masyarakat siam malaysia.Bagi pandangan saya siaran Cina dan India ada siaran yang tersendiri.Justeru itu saya minta berkerjasama kepada pihak kementerian komunikasi dapat memberi ruang kepada siam malaysia mempunyai siaran tv dan radio siam malaysia seperti kaum-kaum yang lain mempunyai siaran yang tersendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin