Rabu, 8 Disember 2010

PEREMPUAN MENGHIBURKAN LELAKI.

Apabila perempuan menghiburkan kaum lelaki,dengan menjadikan dirinya artis sebagai penghibur kepada kaum lelaki.Merekalah golongan yang di laknat oleh Allah,Walaupun di dunia mereka di sanjung kerana mereka telah menghiburkan kaum lelaki.Itulah hiburan dunia yang menyesatkan dan anak panah iblis laknatullah.
Dunia hari ini kian tenat,ibaratkan ibu yang sedang sakit melahirkan anak.Maksiat dan kemungkaran ada di mana sahaja,malah di depan mata sendiri.Setiap kali terbitnya dalam surat khabar harian,pasti ada sahaja perogolan di siarkan.Manusia hari ini sudah ramai yang hilang pegangan iman dan hidup hanya bertuhankan nafsu.Tidak kira siapa,asalkan nafsu dapat di lepaskan.Apa yang menyedihkan,darah daging sendiri yang menjadi mangsa rogol.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin