Isnin, 27 Disember 2010

KATA-KATA ALUAN DI BLOG.

Bismillah nir rahma nir ra him.
Saya mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih kepada peminat setia blog saya ini.Di samping itu saya juga mohon ampun dan maaf sekiranya ada tersilap dari segi bahasa saya mohon ampun dan maaf kepada anda semua.Saya berdoa semoga blog saya ini dapat menerima oleh semua pihak.Sekian terima kasih.Saya juga sentiasa berdoa semoga blog saya ini dapat sambutan serta dapat menerima oleh semua pihak tidak kira sama ada bangsa ataupun agama dapat menerima cadangan saya ini di masa hadapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin