Rabu, 8 Disember 2010

PROSES KEJADIAN NABI ADAM.

Setelah Allah S.W.T menciptakan bumi dengan gunung-ganang,langit,laut-lautan serta tumbuhan.mencipta matahari,bulan dan bintang-bintang yang bergemerlapan di angkasa lepas dan juga Allah menciptakan malaikat ialah sejenis makhluk halus yang di ciptakan untuk beribadah menjadi perantara antara Zat Yang Maha Kuasa dengan hamba-hambanya terutamanya para rasul dan nabi maka tibalah ke hendak Allah untuk menciptakan sejenis makhluk lainyang akan menghuni dan mengisi bumi memeliahara menkimati tumbuh-tumbuhan ,mengelola kekayaan yang terpendam di dalam dan berkembang biak turun menurun sepanjang masa yang telah di takdirkan baginya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin