Rabu, 18 Mei 2011

CARA BERSETUBUH DENGAN BETUL.

Rawatlah Zakar anda sebaik-baiknya, ikuti 7 cara berikut untuk menjaga agar alat kesayangan isteri anda dapat berfungi dengan baik. Anda bersetubuh, sibuk cari cara bersetubuh, tapi zakar lembik? tak malu ke?.



Zakar besar7. Berhenti merokok.

Merokok mempercepat pembentukan mendapan-mendapan dalam arteri jantung, maka senang untuk percaya bahawa proses yang sama boleh terjadi pada pembuluh-pembuluh darah yang membekalkan darah ke zakar. Sekarang merokok telah dipandang sebagai faktor utama dalam masalah ereksi dan masalah ini akan mula kelihatan semasa di usia 40 tahun. Jika anda merokok, teruskanlah kerana zakar anda pasti rosak. :P Kesian isteri anda.

Kepada si isteri, jangan marah pada suami jika si dia miliki zakar yang lembik, kerana dahulu kala anda pilih pasangan hidup seorang perokok. Sabar ye. ngee..

29 January 2011


Video Klip dan Malam Pertama

Ramai wanita mengatakan bersetubuh pada malam pertama terasa amat menyakitkan. Biasanya perkara ini disebabkan oleh keadaan fizikal dan stres. Tapi tidak bermakna malam pertama bersama pasangan anda berakhir dengan kesunyian, "Kita sambung malam besok jelah sayang", bisik suami pada isteri daranya.

Di bawah saya sediakan beberapa panduan untuk mengurangi rasa sakit semasa bersama pasangan anda pada malam pertama.

Persiapkan diri anda beberapa hari atau bila perlu dari satu bulan sebelum melayari malam pertama. Seperti yang kita tahu. virgina atau kemaluan wanita adalah organ yang elastis, meskipun pada awalnya virgina tidak mau merenggang, namun perlahan-lahan dinding virgina akan mengalah juga.
Cubalah lakukan latihan perenggangan vagina dengan cara penetrasi ringan menggunakan zakar pasangan anda, lakukan perlahan-lahan supaya anda selesa. Beberapa gerakan senaman juga boleh membantu hal ini. Perhatikan apakah otot disekitar virgina tegang atau kendur?
Apakah penetrasi ringan tersebut membuatkan anda merasa sakit? Jika hal yang demikian, cubalah untuk melepaskan ketegangan otot virgina dengan cara merehatkan diri dan hentikan penetrasi selama 10 minit. Jika perlu, gunakan pelincir untuk membantu memudahkan kemasukan zakar.

Yang paling penting adalah, anda dan pasangan dalam keadaan releks dan selesa. Perasaan rileks dan selesa boleh mengurangi rasa sakit kerana tubuh akan bertindak balas secara natural. Pastikan kedudukan yang selesa, atau anda boleh juga cuba posisi wanita di atas. Dengan posisi itu, anda boleh mengawal kedalaman dan kelajuan penetrasi sehingga anda boleh berhenti sebentar jika terasa sakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin