Khamis, 26 Mei 2011

MEMANSUHKAN UJIAN BERTULIS DI NEGARA MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya dapat memansuhkan ujian bertulis di negara Malaysia.Bagi pandangan saya sekiranya ada ujian bertulis di Malaysia membuang masa.Sekiranya gagal dalam peperiksaan ujian bertulis dan perlu di bayar semula sebanyak RM30.00.Bagi pendapat saya untuk kelas E sahaja perlu di ikut seperti dulu tahun40,50,60an.Sekiranya kerajaan malaysia membuat undang-undang seperti dulu bagi kelas E.Senang untuk rakyat satu malaysia sekiranya sesiapa yang mengambil lesen GDL dan PSV terus membuat teori tidak perlu membuat ujian bertulis di negara malaysia.Saya juga sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berharap kepada kerajaan malaysia supaya memansuhkan ujian bertulis di Malaysia.Saya berharap kepada kerajaan malaysia dapat di gubalkan undang-undang di malaysia tidak perlu membuat ujian bertulis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin