Isnin, 16 Mei 2011

KURANGKAN HARGA MINYAK PETROL.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berkerturunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya harga minyak dapat di kurangkan.Saya sebagai rakyat bimbang kerana setiap tahun harga minyak akan naik dengan melonjak.Saya juga minta kepada kerajaan malaysia supaya dapat di kurangkan kenaikan harga minyak petrol.Saya berharap agar kerajaan malaysia tidak menaikkan harga minyak pada masa yang akan datang.Kerajaan malaysia harus mengurangkan harga minyak yang melambung tinngi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin