Isnin, 18 Februari 2013

BATU ASTORID ATAU TAHI BINTANG JATUH KE BUMI MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia berdoa kepada Allah SWT supaya malaysia di terima batu astroid dari angkasa lepas iaitu tahi bintang ke bumi malaysia.Saya bersyukur kepada Tuhan sekiranya malaysia di terima batu astroid dari angkasa lepas seperti negara rusia.Amin.Bagi saya saya lebih suka malaysia di kena batu astroid dari angkasa lepas biarlah kuala Lumpur dan Putrajaya Hancur seperti kena bom buatan manusia.Ya Allah Ya Tuhanku Engkau berilah batu astroid tahi bintang turun ke bumi malaysia ini.Amin.alhamduliah syukur banyak-banyak kepada tuhan yang maha esa dan maha adil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin