Isnin, 4 Februari 2013

MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH SEPERTI DI NEGARA INDONESIA

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berdoa semoga malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Saya juga berdoa setiap hari supaya negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Saya bersyukur kepada Allah swt sekiranya di beri musibah di Malaysia.Bagi saya kerajaan malaysia adalah zalim serta tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia menggunakan parabola seperti negara-negara lain.Pada pendapat saya cukup 5 tahun undi kerajaan malaysia iaitu BN apa yang kehendak rakyat tidak di tunaikan.Sepatutnya kerajaan malaysia memberi peluang kepada rakyat malaysia menggunakan parabola seperti negara -negara lain.Apa yang saya lihat sekarang lampu motor sentiasa di buka setiap hari apabila lmapu mati jawapannya saman sebenarnya kerajaan malaysia membela bangsa cina sahaja untuk kaya tidak memikir rakyat susah atau senang,lesen memandu sepatutnya menggunakan seperti kad pengenalan tidak menggunakan tarikh dan tempoh ini tidak menggunakan tempoh samalah juga dengan syarikat astro kerajaan mementingkan astro dan bela syarikat astro kaya gambar di ulang dan setiap bulan di bayar tapi rancangannya di ulang.Bagi pendapat saya kerajaan malaysia adalah salah satu cabang kedarah duit rakyat dan gila kuasa dan pangkat samalah dengan parti pembangkang hanya gila kuasa dan pangkat sanggup menggunakan isu kalimah allah di negara malaysia bagi menyesatkan umat islam nama di katakan parti islam semalaysia pada hal parti seperti ini menyesatkan umat islam itulah di katakan hak pembangkang terutamanya parti Pas,Pkr dan Dap sanggup membuat apa sahaja demi politik mereka.Ya Allah Tuhan Ku Engkau beri musibah di negara malaysia seperti negara-negara lain.Amin.Saya berdoa supaya Kuala Lumpur dan Putrajaya di terima musibah .Bagi saya undang-undang malaysia adalah undang-undang yang tidak masuk akal seperti contoh lampu motor sentiasa di buka,Lesen memandu tidak menggunakan seperti kad pengenalan kenapa IC kita tidak ada tempoh berbanding dengan lesen memandu adanya tarikh dan tahun,Saman kebanyakan polis makan dan cekik kedarah duit rakyat sebab itulah polis malaysia dapat cepat kaya dan naik pangkat kerana makan hasil duit haram dari rakyat.Bagi saya menteri-menteri adalah gila kuasa dan pangkat tidak memikir masa depan rakyat samalah dengan parabola kata unsur-unsur lucah tapi di sebalik tu internet,cd dan hand phone semua ada gambar-gambar yang di katakan lucah.Pada pendapat saya kerajaan malaysia hanya membela syarikat astro sahaja mendapat keuntungan.Bagi saya kerajaan malaysia adalah cukup tak guna samalah dengan pembangkang hanya memberi kata-kata yang manis kepada penyokong apa bila menang lupa kepada penyokong ,tapi di sebalik tu tidak mengambil peduli seperti contoh air  di selangor Tan Sri Khalid sebagai menteri besar selangor tidak mengambil berat kepada nasib penduduk dan penghuni flat di selangor.Anda lihatlah sendiri dengan mata anda sikap yang gila kuasa dan pangkat semata-mata untuk diri sendiri sahaja.Apabila sudah menang lupa kepada rakyat yang mengundi itulah janji manis dari pihak pembangkang yang suka bohong dan gila kuasa dan pangkat.Ingat orang yang gila kuasa dan pangkat akan di kenakan oleh Allah swt semasa di akhirat nanti tidak akan terlepas dari azab allah swt.Jangan kita Bangga diri kita pangkat dan kuasa apabila pencen nanti semua orang akan kutuk dan hina.Bagi saya malaysia di terima bala atau musibah seperti di negara indonesia segala harta benda dan orang awam mati kecuali masjid sahaja yang elok dan berdiri teguh dan baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin