Isnin, 15 Jun 2015

NAMA DAN GELARAN PARTI NEGARA MALAYSIA CELAKA DAN HARAM JADAH.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi gelaran nama parti negara malaysia celaka ini seperti BN di gelarkan sebagai Babi Najis,PKR Parti Kelentong Rakyat,Peliak Kote Raja,SPA Syaitan Puki Ayam(Suruhanjaya Perkhidmatan Awam),PAS Peliak Anjing Sempit,KASTAM Kote Anak Syaitan Tahi Anak Musibat,PDRM Peliak Dajjal Rasuah Musibat( Polis Di Raja Malaysia),SKMM Syaitan Kote Musibat Mafia(Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia) semua ini boleh di berikan gelaran negara malaysia ini.Terpulang kepada anda semua untuk memberi nama gelaran negara malaysia celaka ini,Apa yang saya lihat sekarang kebanyakan semua jabatan kerajaan malaysia semua kaya raya kerana memakan duit haram seperti rasuah dan rampas harta benda orang awam sebab itulah mereka senang naik pangkat kerana memakan duit haram dan rampas harta benda awam seperti kastam dan polis pada hal mereka sendiri pun tidak betul meyalah gunakan kuasa kepada orang awam,tembak,rasuah,rampas harta benda orang awam terutamanya polis malaysia celaka ini.Cuba kita lihat anak-anak polis baik sangat ke?,sekiranya anak-anak polis tidak mempunyai lesen memandu dan tidak memakai helmet tidak ada masalah pun sebab anak polis manakala sekiranya bukan anak polis semua di kenakan saman dan ambil tindakan.Bagi pandangan saya eloklah saya berikan gelaran kepada negara malaysia celaka dan haram jadah ini dan sangat sesuai di gunakan negara malaysia celaka ini di samping itu saya juga memberi satu gelaran kepada 1MDB Malaysia dan bangkrap,Musibat Dajjal Barua,M.I.C Musibat Iblis Cibai,M.C.A Muisbat celaka Anjing,Kota Bharu di gelarkan sebagai Kote Besar,Sungai Petani Syaitan Peliak,Pulau Pinang Puki Peliak,Alor Setar Anjing Syaitan,Johor Baharu Jilat Burit,Kuala lumpur Kadang Lembu,Kote Lembu,Perdana Menteri Puki Mak,Timbalan Perdana Menteri Tahi Peliak Musibat,RTM Rasuah Tahi Musibat,Dr.Mahathir gelarkan sebagai Dajjal Musibat,Anwar Ibrahim Anjing Iblis,Najib Razak Najis Rasuah LIm Kit Siang Laknat Kafir Sial.Putrajaya Peliak Ular Tahi Rasuah Jilat Yang Anjing.Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia di gelarkan sebagai Jilat Burit Perempuan dan Jilat Babi Puki,Datuk Dajjal Anjing Tahi Ular Kote,JKR Jilat Kote Raja,Cuepacs Celaka Ular Peliak Anjing Cibai Syaitan IKBN Iblis Kote Babi Najis,DAP Dajjal Anjing Peliak.Inilah nama-nama jabatan kerajaan dan nama parti pembangkang negara malaysia celaka dan haram jadah di samping itu juga saya memberi nama gelaran parti negara malaysia celaka dan haram jadah ini seperti Parti Amanah Negara di gelarkan sebagai Peliak Anjing Najis,Mat Sabu di gelarkan sebagai Musibat Sial,Karpal Singh Kote Syaitan,Dewan Bandaraya Kuala Lumpur Dajal Barua Kote Lembu,Majlis Perbandaran Pulau Pinang Musibat Peliak Paria Puki,Kad Pengenalan Malaysia Kote Paria Musibat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin