Selasa, 9 Jun 2015

PADAN MUKA NEGERI SABAH DI TURUNKAN BALA OLEH ALLAH SWT KE ATAS NEGARA MALAYSIA CELAKA.

Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt kerana memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah di samping itu saya juga bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah pun memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Cuba kita lihat baru-baru ini di negeri johor sama juga di katakan bala musibah telah pun melanda negara malaysia celaka ini,bagi seorang cucu kepada allah swt nasib baik timbalan dajal perdana menteri muhyidin yasin tidak mampus dan umurnya panjang kalau tidak mampus tapi umur dia sudah panjang.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah pun memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka ini,Apa yang seorang cucu lihat sekarang allah banyak telah menurunkan bala musibah ke atas negara malaysia celaka ini tapi sayang sahaja putrajaya tidak mahu di turunkan bala oleh allah swt itu sahaja saya sakit hati kepada tokwan saya iaitu allah swt tidak mahu turunkan bala musibah di putrajaya tempat semua jemaah menteri celaka,haram jadah,syaitan,dajal dan iblis penghisap darah rakyat malaysia.Bagi pandangan saya semua jemaah menteri adalah celaka dan barua tindas rakyat serta memaksa rakyat membayar hasil segala cukai kerajaan malaysia celaka.Pada pendapat seorang cucu kepada allah swt sekiranya kerajaan malaysia celaka hendak membeli sebiji penerbangan peribadi kerajaan malaysia gunakanlah duit raja dan menteri kenapa di kaitkan dengan duit rakyat malaysia.Kalau kerajaan malaysia hendak beli pesawat peribadi kerajaan belilah dengan duit raja dan menteri.Apa yang seorang cucu kepada allah swt lihat sistem pemerintahan kerajaan malaysia celaka ini memang teruk dan zalim tindas rakyat malaysia.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat sokong sekiranya tokwan saya telah memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka ini.Cuba anda lihat sekarang kebanyakan dalam negara malaysia celaka ini semua di terima musibah seperti kedah ribut taufan,kuala lumpur ,johor dan ranau kecuali putrajaya belum sampai masanya lagi.Walaupun saya adalah seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil.Saya juga bersyukur kepada tokwan saya telahpun memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah ini begitulah juga balai polis ranau di kena gempa bumi padan muka kepada semua anggota polis celaka syaitan kedarah duit rakyat saman,merampas harta benda awam dan lain-lain lagi.Apa seorang cucu kepada allah swt lihat kebanyakan penjawat awam semua memakan duit yang haram dan menyalah guna kuasa kepada rakyat sebab itulah allah swt telah pun menurunkan bala musibah ke negara malaysia celaka ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin