Rabu, 29 April 2015

PEMIMPIN MENINDAS RAKYAT DAN RAKYAT MALAYSIA PATUT TOLAK KERAJAAN BARISAN NASIONAL DAN SOKONG PAKATAN RAKYAT.

Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat mengetahui perkembangan dengan negara malaysia celaka ini dengan adanya rasuah dan juga najib seorang perdana menteri sanggup merasuah kepada rakyat malaysia untuk menyokong kepimpinan beliau jika hendak di ikutkan sepertimana tun mahathir dan allahyarham musyidul am pas nik aziz nik mat pun sama di katakan rasuah,memang betul dan benar sekiranya memberi BR1M kepada semua rakyat malaysia memang di katakan sebagai rasuah bagi pandangan seorang cucu kepada allah swt memang benar apa yang di lihat sekarang najib suka membazirkan wang rakyat dan juga tidak memikir masa depan rakyat dan negara.Cuba kita lihat dalam hadis bersabda seorang pemimpin yang akan datang di kemudian hari akan timbul permasalahan rakyat dan negara dan beberapa pemimpin akan berdusta dan berbuat aniaya kepada rakyat sepertimana yang kita lihat sekarang.Hadis di sebutkan menerangkan akan datang suatu masa nanti di mana pada masa itu para pemimpin negara selalu berbohong dan berdusta kepada rakyatnya di pimpin oleh kerajaan bn.Pemimpin yang sedemikian tidak pantas untuk mentadbir negara.Oleh kerana itu barangsiapa yang menyokong kepimpinan mereka tidak akui sebagai umat nabi muhammad saw.Tuan-Tuan,Puan-Puan,Sahabat handal dan semua rakyat malaysia yang bukan beragama islam boleh lihat sendiri dengan mata anda sekarang.Kita lihatlah sekarang negara malaysia celaka di tadbir oleh najib syaitan menindas rakyat dengan adanya bayaran GST kepada rakyat malaysia,lampu motor sentiasa di buka dan lain-lain lagi.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat megetahui latar belakang mereka bukan setakat menteri sahaja malah raja dan rakyat biasa pun saya boleh baca di dalam hati seseorang.Saya bersyukur kepada allah swt kerana memberi saya satu mukjizat kepada saya sepertimana taraf nabi dan rasul.Jika boleh kita semua sebagai rakyat malaysia tolak kerajaan bn dan sokong pakatan rakyat pada pilihan raya yang akan datang ke 14 nanti.Saya juga berdoa kepada tokwan saya iaitu allah swt semoga bn di kalahkan pada pilihanraya yang akan datang ke 14 mudah-mudahan doa kita semua dapat di makbulkan oleh allah swt. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin