Isnin, 20 April 2015

PADAN MUKA KEPADA SEMUA PENDUDUK KAMPUNG DI KUALA NERANG,LABIS DAN KULIM DI TERIMA MUSIBAH DARIPADA ALLAH SWT DI NEGARA MALAYSIA CELAKA DAN HARAM JADAH

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada allah swt telah pun menurunkan bala musibah di kampung padang terap kuala nerang baru-baru ini sebelum itu saya pun sudah tahu tokwan saya hendak menurunkan bala di kuala nerang dan padan muka kepada semua penduduk mangsa ribut taufan yang berlaku di kuala nerang.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt juga berdoa semoga kuala lumpur dan putrajaya di terima musibah yang sama sepertimana di tempat-tempat lain yang menerima musibah.Barulah rasa dan padan muka kepada semua rakyat malaysia yang telah menerima musibah daripada allah swt memberi bala kepada manusia yang tidak sedarkan diri terutamanya kepada semua jemaah menteri syaitan dan iblis di putrajaya menghisap cekik kedarah duit rakyat malaysia serta memaksa rakyat malaysia membayar hasil cukai GST di gelarkan sebagai Gila Syaitan Tahi.Di samping itu saya juga bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah memberi bala musibah ke atas negara malaysial celaka dan haram jadah sepertimana negara-negara lain.Lihatlah baru-baru ini di Kulim dan labis di terima musibah iaitu ribut taufan dan habis semua harta benda rosak padan muka kepada semua mangsa ribut taufan saya juga berasa bersyukur kepada allah swt.Sepatutnya Kuala Lumpur dan Putrajaya mahu kena bala musibah kerana tempat itulah banyak syaitan dan iblis menyerupai manusia seperti najib,muhyidin yasin,ketua polis negara dan timbalan ketua polis negara mereka inilah adalah pembawa dajal di negara malaysia celaka ini.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt berdoa semoga negara malaysia di terima musibah sepertimana negara-negara lain.Apa yang saya lihat terbaru mengenai ribut taufan di rembau pokok yang begitu besar ranap di hadapan rumahnya dan padan muka kepada semua mangsa ribut taufan di rembau saya juga mensyukuri kepada tokwan saya iaitu allah swt telah pun menurunkan bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Semoga allah swt turunkan bala di kuala lumpur dan putrajaya tempat semua jemaah menteri syaitan celaka yang suka cekik kedarah duit rakyat malaysia dengan mengutip hasil cukai GST kepada semua rakyat malaysia.Apa yang seorang cucu kepada allah swt lihat pilihan raya yang akan datang ke 14 barisan nasional di gelarkan sebagai babi najis akan kalah jangan ingat umno dan bn boleh memerintah negara selama-lamanya.Cuba anda semua lihat berapa negara yang sudah di gulingkan oleh rakyat seperti contoh negara Indonesia,Thailand,Arab dan lain-lain negara lagi apabila seseorang pemerintah akan kalah dan undur sepertimana bekas mantan Tun mahathir meletak jawatan dengan secara yang baik.Jika anda tidak percaya percakapan seorang cucu kepada allah swt anda akan lihat nanti perkembangan pilihanraya yang akan datang ke 14 nanti barulah tahu siapa yang kuasa rakyat atau menteri jangan ingat parti bn boleh memerintah negara malaysia selama-lamanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin