Jumaat, 10 April 2015

MALAYSIA CELAKA AKAN MENGHADAPI SATU MALAPETAKA YANG PALING MENGERUNKAN DAN MENAKUTKAN.

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha adil dan maha penanyang sangat bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt kerana memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah sepertimana negara-negara lain yang menerima musibah.Kita sebagai manusia lihat baru-baru ini ribut taufan yang begitu kuat yang menghancurkan harta benda awam PGA ulu kinta perak baru-baru ini,Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt padan muka negara malaysia celaka dan haram jadah di turunkan bala musibah oleh allah swt di negara malaysia celaka,Apa yang seorang cucu kepada allah swt lihat semasa era pemerintahan najib banyak berlaku perkara yang tidak elok berlaku di negara malaysia celaka seperti pesawat penerbangan mh 17,mh370,banjir besar di kuala krai musnah begitu teruk sekali,puting beliau di pendang dan helikopter terhempas di kampung pasir baru semenyih selangor yang mampus 6 orang itulah petanda besar yang akan berlaku di negara malaysia celaka tidak lama lagi.Kita sebagai manusia akan lihat 2 ekor syaitan iaitu Tan Sri Khalid dan Dato Rashid Ketua Polis Negara dan Timbalan Ketua Polis Negara akan berlaku perkara yang sama juga.Apa yang saya mimpi malaysia akan berlaku satu rusuhan yang amat dahsyat sekali sepertimana berlaku negara-negara lain.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha adil dan maha penanyang saya akan tahu di sebalik tokwan saya akan memberi bala musibah negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Kita sebagai manusia jangan ingat kuasa dan pangkat suatu hari nanti akan mati juga,tiada siapa yang ada kuasa melainkan tokwan saya iaitu Allah swt,supaya manusia di cipta oleh tokwan saya jangan ingat tidak akan mati akan sampai masanya mati juga samalah dengan maharaja firaun malaysia,menteri walaupun harta benda yang banyak mati tetap mati juga tiada siapa yang boleh dapat menghalang untuk mengambil nyawa.Walaupun sedetik masa malaikat sakaratul maut akan ambil nyawa kita walaupun kita berada di mana jua.Ingatlah doa dari rakyat malaysia pun allah menerima juga permintaan daripada hamba-hamba allah,Jangan ingat doa rakyat malaysia allah swt tidak menerima doa-doa dari rakyat malaysia allah akan menerima juga doa-doa daripada hamba-hambanya,sebagai contoh pihak berkuasa malaysia merampas harta benda orang awam itupun berdosa juga kerana mengambil benda dengan  secara yang tidak sah seperti kastam dan upp.Apa yang seorang cucu kepada allah swt lihat kebanyakan pihak berkuasa merampas harta benda orang awam bukannya selamat makan dengan secara duit haram,Allah swt lihat tingkah laku perbuatan manusia durjana yang suka menerima rasuah,rampas harta benda orang awam sebagai contoh bunga api di rampas pada hal bunga api yang di rampas oleh pihak kastam membawa balik bunga api kepada anak-anak untuk bermain bunga api.Jangan ingat pihak berkuasa malaysia boleh terlepas dari hukuman tokwan saya iaitu allah swt samalah dengan polis malaysia celaka sekiranya anak-anak polis tidak mempunyai lesen memandu serta tidak memakai topi kelendar tiada apa-apa pun masalah sekiranya orang awam semua tidak kena banyak masalah yang timbul.Jangan anak polis baik sangat perangai pun seperti syaitan pun ada juga suka merempit,mencuri dan lain-lain lagi.Apa yang saya lihat kebanyakan pihak polis tidak mempuyai dispilin yang baik berlagak sombong,riak dan ego,Kita lihatlah baru-baru ini anak-anak yang tidak mempunyai lesen memandu semua kena tangkap dan saman sekiranya anak polis celaka semua tidak ambil tindakan yang adil.Bagi pandangan saya ini adalah satu tidak adil kerana memilih kasih.Jangan ingat polis baik sangat semua adanya jahat dan menerima rasuah setiap hari.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada allah swt kerana memberi saya satu mujizat dan saya boleh baca hati seorang manusia termasuk raja dan menteri.Apa yang saya lihat sekarang kerajaan malaysia celaka tidak boleh memberi peluang kepada rakyat malaysia bersuara dan tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia menggunakan parabola tvro di negara malaysia celaka dan haram jadah hanya astro sahaja,Saya serulah kepada rakyat malaysia sepatutnya bangunan suruhanjaya komunikasi multimedia malaysia sepatutnya di bom sepertimana negara-negara lain semua di beri alasan tidak ada standard dan memaksa rakyat menggunakan astro sahaja itu hak rakyat dan pilihan rakyat kenapa memaksa rakyat melihat astro?.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt berdoa semoga negara malaysia celaka di turunkan bala oleh allah swt dan saya gelarkan Syaitan Kote Musibat Mafia(Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia).Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt kita bangkit menentang kerajaan malaysia celaka dan durjana cekik kedarah duit rakyat malaysia serta memaksa rakyat melihat astro dan lain-lain lagi.Kita sebagai manusia perlu sedar selama ini apa yang di gula-gula oleh kerajaan barisan nasioanl di gelarkan sebagai babi najis.Kita akan lihat apa yang akan terjadi kepada negara malaysia celaka ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin