Ahad, 26 April 2015

SYUKUR ALHAMDULIAH TAHI BAU WANGI SEPERTIMANA RASUL DAN NABI.

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah.Saya selalu sebut nama tokwan saya iaitu allah swt dan tahi saya pun sudah wangi tiada manusia di bumi ini bau wangi kecuali saya sahaja yang bau wangi tahi saya.Di samping itu saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada tokwan saya iaitu allah swt kerana memberi tahi saya pun wangi sepertimana rasul dan nabi.Apa yang seorang cucu kepada allah swt lihat tiada manusia di muka bumi ini semuanya baik dan semuanya jahat belaka.Tidak kiralah sama ada raja menteri mahu rakyat biasa semuanya hati busuk dan jahat kecuali saya sahaja baik hati,jujur,amanah dan tidak dengki mendengki sebab itulah saya di terima mukjizat daripada tokwan saya allah swt kerana saya seorang baik hati dan jujur sepertimana rasul dan nabi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin