Rabu, 10 Jun 2015

PADAN MUKA BALAI POLIS RENTAK DI RANAU SABAH DAN DI TERIMA GEMPA BUMI DARIPADA ALLAH SWT.

Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kerana memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah ini kita lihat sendiri baru-baru ini di gempar dengan gempa bumi yang begitu dahsyat ada yang mati dan tercedera,begitulah juga dengan polis malaysia celaka padan muka bangunan balai polis dan kuaters rentak di kenakan gempa bumi yang begitu kuat dan dahsyat sekali kekuasaan tokwan saya iaitu allah swt.Apa yang seorang cucu kepada allah swt lihat kebanyakan manusia tidak sedarkan diri hanya kepentingan kekayaan dan pangkat sahaja sanggup menyalah gunakan kuasa kepada orang awam,rampas harta benda orang awam,rasuah dan sekarang barulah tahu dan rasa bagaimana perasaan orang awam.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt mengatakan padan muka kepada semua anggota polis biarlah mampus dan memerima azab daripada allah swt samalah dengan lahad datu yang mampus biarlah rasa celaka punya polis makan duit haram dan menyalah gunakan kuasa kepada orang awam.Jangan ingat manusia sahaja ada kuasa malah allah swt lagi kuasa daripada manusia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin