Rabu, 12 Februari 2014

ADAKAN LALUAN KHAS UNTUK KENDERAAN BERAT SAHAJA.

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya menambahkan laluan khas untuk kenderaan berat di lebuhraya.Apa yang saya lihat setiap tahun meningkat kes kemalangan jalanraya begitu kerap sekali.Pada pendapat saya sepatutnya kerajaan malaysia perlu menyediakan laluan khas untuk kenderaan berat bagi mengurangkan kesesakan serta kemalangan jalanraya yang begitu kerap sekali.Tambahan pula setiap perayaan meningkat kes kemalangan jalan raya yang begitu kerap.Bagi saya kerajaan malaysia perlu menyediakan laluan khas untuk kederaan berat sahaja seperti bas,lori tangki,treller,kontena,kargo,lori minyak,lori mini dan lain-lain kenderaan berat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin