Ahad, 23 Februari 2014

ALLAH SWT TURUNKAN BALA DI NEGARA MALAYSIA CELAKA DAN HARAM JADAH.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan nabi,rasul,wali dan keramat saya bersyukur kepada allah swt yang maha esa dan maha adil kerana memberi satu bencana musibah di negara malaysia serta negara-negara asia tengara.Saya bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah di negara malaysia ini dengan musim kemarau dan air empangan semakin surut dan kering.Alhamduliah syukur kepada allah swt memberi kesedaran kepada hamba-hambanya.Saya hamba allah yang mulia sangat bersyukur kepada allah kerana memberi satu musibah di negara malaysia ini.Bagi saya manusia yang tidak sedarkan diri hanya penting kekayaan,pangkat,darjat serta tidak mengambil berat mengenai agama allah swt.Saya bersyukur kepada allah swt sekiranya di beri bala dan musibah di negara malaysia laknattulah ini.Saya berdoa semoga allah swt dapat menambahkan bencana musibah di negara malaysia ini iaitu kuala lumpur dan putrajaya,biarlah rasa bagaimana rakyat afrika boleh menerima musibah seperti cuaca panas dan kering kontang dan kekurangan makanan.Saya sebagai hamba allah berdoa semoga gunung berapi sinabun di indonesia akan melanda asap di negara malaysia biarlah semua rakyat malaysia dapat penyakit kulit dan sebagainya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin