Rabu, 26 Februari 2014

JAMBATAN PULAU PINANG KEDUA BIARLAH ALLAH SWT RUNTUHKAN DAN MUSNAHKAN.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan nabi,rasul,wali dan keramat semoga jambatan pulau pinang yang kedua biarlah runtuh dan di musnahkan oleh allah swt.Saya selalu sembahyang semoga allah swt mengahancurkan bumi malaysia ini dengan kekuasaan allah swt.Pada pendapat saya kerajaan malaysia hanya menghabis duit rakyat sahaja serta kepentingan sendiri sahaja.Saya juga bersyukur kepada allah swt sekiranya di beri musibah kepada negara malaysia celaka ini.Saya juga bersyukur kepada allah swt sekiranya di beri musibah kepada negara malaysia dengan adanya angin kuat seperti mana di amerika syarikat puting beliau,taufan dan tsunami.Apa yang hamba lihat kebanyakan semua di terima musibah seperti mana negara indonesia,filipina,India,Sri langka dan lain-lain negara lagi.Saya seorang hamba yang allah yang mulia ini berdoa agar allah swt turunkan bala musibah di negara malaysia serta di tenggelamkan peta malaysia daripada peta dunia.Sebagai contoh Iran yang hendak di bomkan ke Israel dan meghapuskan israel dalam peta dunia.Jikalau allah swt turunkan bala dan musibah ke atas negara malaysia ini alhamduliah dan syukur kepada allah swt terutamanya di kuala lumpur dan putrajaya.amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin