Isnin, 24 Februari 2014

MALAYSIA DI TERIMA MUSIM KEMARAU DAN AIR KERING KONTANG SEPERTI DI AFRIKA.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf nabi,rasul,wali dan keramat berdoa semoga allah swt turunkan bala dan musibah di negara malaysia.Saya juga bersyukur kepada allah swt kerana memberi musim kemarau dengan begitu panas sekali serta air empangan kering dan surut.Apa yang saya terbaca dalam surat khabar hari ini kerajaan selangor  telah pun mencatu air di beberapa sekitar kawasan negeri selangor.Saya sebagai hamba allah yang mulia juga berdoa kepada allah swt supaya semua negeri semanjung malaysia di terima musibah  seperti mana negeri selangor dapat menerima musim kemarau dengan air kering kontang.Bagi saya rakyat satu malaysia perlu rasa seperti mana negara afrika terima musibah dan kebuluran makanan,begitulah di malaysia biarlah rakyat satu malaysia kebuluran makanan dan kekurangan air seperti mana negara afrika.Mudah-mudahan allah swt turunkan bala di negara malaysia ini padan muka rakyat satu malaysia.Sama-samalah kita semua dapat menerima bala dan musibah ini.Semoga kita semua sedar dan apa yang kita lakukan selama ini.Ya Allah Ya Tuhanku kau turunkan bala dan musibah di negara malaysia ini,Bagi pandangan saya sebagai seorang hamba yang mulia sama taraf dengan rasul,nabi,wali dan keramat saya bersyukur kepada allah swt di turunkan bala oleh allah swt di bumi malaysia syaitan dan iblis.Saya selalu berdoa kepada allah swt supaya bumi malaysia di lenyapkan oleh allah swt.Pada pendapat saya malaysia ini adalah sebuah negara syaitan dan iblis seperti negara yahudi israel.Biarlah allah swt turunkan bala di malaysia ini.Biarlah Kuala Lumpur dan Putrajaya di terima musibah oleh allah swt,amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin