Khamis, 13 Mac 2014

DUNIA AKAN KIAMAT PADA 1,6,2018.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan rasul,nabi,wali dan keramat telah bermimpi pada malam kelmarin.Apa yang saya mimpi telah berlaku pada malam jumaat ramai seluruh umat islam dan bukan islam telah menjerit dan lari berteliaran ke sana dan ke sini,Apa yang saya lihat dalam mimpi saya iaitu tahi bintang telah turun ke bumi,air kering di padang arab,bangunan tinggi akan runtuh.Saya juga tidak tahu waktu bila allah swt hendak musnahkan bumi ini.Bagi saya sebagai hamba allah yang mulia tidak pasti sama ada kiamat atau tidak pada 2018 nanti.Kita sebagai umat islam dan hamba allah perlu berdoa kepada maha esa dan maha adil.Saya berharap agar anda tidak perlu percaya kepada saya cuma saya beritahu dan ceritakan kepada anda semua supaya kita sebagai manusia ambil iktibar sahaja.Apabila saya tidur pada waktu malam sebelum fajar subuh saya terkejut gambaran yang allah berikan kepada saya amat mengerunkan dan menakutkan mengenai kiamat yang berlaku pada 2018 nanti.Tapi saya tidak di sangkakan allah swt hendak berikan petunjuk kepada hamba allah yang mulia ini sama taraf rasul,nabi,wali dan keramat.Saya sebagai hamba allah yang mulia ini bersyukur kepada allah swt kerana memberi gambaran yang lebih jelas kepada saya.Saya berharap kepada anda semua marilah kita sembahyang dan bertaubat kepada allah swt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin