Khamis, 13 Mac 2014

MALAYSIA CELAKA PATUT DI TERIMA BALA MUSIBAH DARIPADA ALLAH SWT.

Saya sebagai hamba allah yang mulia bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah di negara malaysia ini dengan adanya jerebu di sekitar kawasan kuala lumpur dan semanjung malaysia.Saya bersyukur kepada allah swt kerana memberi jerebu di negara malaysia celaka ini.Bagi saya Allah swt patut di turunkan bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Pada pendapat saya sepatutnya allah swt turunkan bala musibah di malaysia terutamanya di kuala lumpur dan putrajaya,di sebabkan kerajaan malaysia terlampau zalim kepada semua rakyat malaysia dengan adanya saman,cukai di naikan,parabola tidak di benarkan dan lain-lain lagi.Bagi saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan nabi,rasul,wali dan keramat bersyukur kepada allah swt kerana memberi bala musibah kepada negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Saya juga berdoa kepada allah swt supaya air kering kontang sepertimana negara-negara afrika,makanan pun susah berebut dengan orang.Saya suka sekiranya malaysia di jadikan seperti negara afrika barulah tahu dan padan muka kepada semua rakyat satu malaysia dapat menerima musibah daripada kekuasaan allah swt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin