Ahad, 16 Mac 2014

MALAYSIA DI TERIMA BALA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berasa bangga pengganas mengambil pesawat mh 370 yang hilang baru-baru ini.saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai berharap agar pengganas merempuh bangunan pejabat perdana menteri malaysia di putrajaya.Saya juga berharap agar penganas dapat memrempuh bangunan putrajaya,klcc dan bukit aman.Saya berdoa kepada allah swt supaya negara malaysia laknat di turunkan bala oleh allah swt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin