Sabtu, 15 Mac 2014

PAS SEMPADAN MALAYSIA PATUT DI BERI TEMPOH SETAHUN.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya pas sempadan perlu di beri tempoh selama setahun seperti mana rakyat warganegara thailand.Apa yang saya lihat pas sempadan warganegara thailand kebanyakan semua warganegara thailand dapat setahun kenapakah negara malaysia tidak seperti di negara thailand.Bagi pandangan saya sepatutnya kerajaan malaysia perlu memberi tempoh pas sempadan selama setahun.Jika di beri tempoh 6 bulan tidak sesuai kerana selepas 6 bulan kena perbaharui pas sempadan malaysia,jika di beri setahun semua rakyat satu malaysia yang tinggal sempadan berasa lega kerana di beri tempoh setahun.Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai berharap perdana menteri malaysia dapat menerima cadangan suara rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin