Ahad, 17 Januari 2010

HINDARKAN NAJIS DADAH DAN HAPUSKAN MUSUH NAJIS DADAH.

Saya sebagai rakyat yang prihatin ingin memperbincangkan isu masalah anak-anak muda sekarang kebanyakkan semua adalah terdiri golongan remaja yang masih sekolah lagi menghindung gam,dadah dan lain-lain lagi.Saya berasa simpati kepada anak-anak muda di sebabkan terpengaruh dengan ajakan rakan-rakan sebaya menghisap dadah kesemuanya adalah anak bangsa kita yang menjadi mangsa najis dadah berbanding dengan cina dan india serta kaum-kaum lain di Malaysia.Kebanyakan semua adalah bangsa keturunan melayu yang menjadi sasaran pengedaran dadah serta mengambil dos suntikan dadah.Bagaimana masa depan anak-anak muda untuk menjamin masa depan negara serta mempertahankan tanah air yang tercinta sekiranya anak-anak muda asyik berkhayal dengan najis dadah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin