Sabtu, 30 Januari 2010

KEBAIKAN BLOG.

Saya sebagai peminat blog ingin berkongsi bersama kepada anda semua,blog ini adalah untuk kebaikan kita bersama jangan mengambil kesempatan mengutuk serta memperkatakan sesuatu perkara yang tidak elok dan sopan di dalam kandungan blog.Biarlah di dalam kandungan blog ini percakapan yang baik serta memberi bermanfaat kepada masyarakat dan tidak menyakiti hati pembaca blog yang lain.Kerajaan malaysia telah banyak memberi kemudahan kepada kita semua untuk menggunakan blog ini,tapi ada sesentengah pihak yang mengambil kesempatan untuk menggunakan blog ini sebagai ruangan mengutuk,mengata dan sebagainya.Bagi saya blog ini untuk memberi satu kebaikan kepada kita semua,serta memberi bermanfaat kepada kita semua gunakanlah sebaik-baiknya blog ini jangan di salah gunakan kepada pihak yang tidak bertanggungjawab.Bab kata pepatah kerana setitik nila satu susu menjadi biru.Ini pantun khas untuk anda,
Paku dulang paku serpih,
orang mengata dia yang lebih,
Dua tiga kucing berlari,
Mana nak sama dengan kucing belang,
orang yang sembahyang mendapat pahala,
orang yang tak sembahyang mendapat bala,
Gunakanlah sebaik-baik blog ini,jangan di salah gunakan.Kerajaan banyak membantu serta memberi kemudahan kepada rakyat untuk memberi kebaikan kepada rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin