Sabtu, 16 Januari 2010

PANTUN CINTA DI BULAN MENGAMBANG.

Aku memahat cinta,
Kau Mengukir Kasih,
di persada seusia remaja,
bebenang sayang tersulam mesra,
dalam dakapan malam,
berpaut rindu,
hamparan siang berlenang madu,
cinta kita bukan alpa,
punya intraksi dan motivasi,
untuk menjejak cinta dan cinta hakiki,
Bersama Kasih dan Cinta ini,
Aku lahirkan ucapan seikhlas hati semoga kau yang tersayang akan terus di rahmati di panjangkan usia,serta di murahkan rezeki.
Cinta harus lahir dari hati yang suci dan tulus.Cinta tidak boleh dipaksa.Apabila cinta yang benar-benar sejati itu hadir di dalam hati,semailah ia agar tumbuh mekar bersama kesetiaan,kejujuran dan keikhlasan jiwa.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin