Ahad, 31 Januari 2010

KERAJAAN MALAYSIA HARUS DI BERI LAYANAN YANG BAIK KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat menyuarakan kepada pihak kerajaan supaya kerajaan dapat di tunaikan janji dan dilaksanakan permintaan rakyat kepada kerajaan tidak kira sama ada berkenaan masalah air,banjir,tanah runtuh,parabola dan lain-lain lagi.Sepatutnya pihak yang berwajib mesti mengambil berat mengenai masalah rakyat jangan di ibaratkan kacang lupakan kulit,malah rakyat pun membayar hasil cukai kepada kerajaan sepatutnya kerajaan memberi satu keadilan kepada rakyat satu malaysia.Bagi pandangan saya sepatutnya kerajaan malaysia mahu memberi satu komitmen kepada rakyat serta menerima cadangan-cadangan yang di kemukakan oleh rakyat melalui halaman blog masing-masing.Kerajaan harus memainkan peranan yang sangat penting kepada rakyat,kerana rakyat juga ada hak mengundi serta membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia.Saya berharap kepada kerajaan malaysia supaya cadangan saya dapat di terima oleh kerajaan dengan sebaik-baiknya pada masa yang akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin