Ahad, 31 Januari 2010

MANSUHKAN SEMUA TEMPAT-TEMPAT HIBURAN YANG BERUNSURKAN MAKSIAT.

Saya sebagai rakyat membantah supaya pihak berkuasa dapat menghapuskan semua tempat-tempat hiburan yang berunsurkan maksiat dan gejala yang tidak sihat.Saya juga berharap supaya tempat-tempat hiburan,kelab malam,bar atau lain-lain tempat harus di gantungkan lesen perniagaan atau di batalkan serta merta lesen perniagaan,saya sebagai rakyat ingin berkongsi bersama dengan mana-mana pihak,sepatutnya kerajaan tidak harus memberi lesen kepada perniaga kerana kurang baik di malaysia.Kebanyakkan kelab-kelab malam,bar,karaoke dan lain-lain tempat sentiasa buka 24 jam ada sesentengah tempat pukul 2.00 pagi baru di tutup.Saya berharap supaya pihak berkuasa dapat mengambil satu tindakan kepada perniaga kelab-kelab malam yang tidak mengikuti peraturan-peraturan yang telah di tetapkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin