Isnin, 19 Julai 2010

ADAKAN MUZIUM SEJARAH BOMBA.

Saya sebagai cucu pengarah bomba kedah perlis berharap supaya adakan satu muzium untuk generasi muda pada masa yang akan datang,pada pandangan saya polis dan tentera mempunyai muzium tersendiri kenapa bomba tidak mempunyai muzium tersendiri?.Jesteru itu saya sebagai cucu Pak Kassim Mohd Fairuz atau nama sebenar Che Kassim Bin Mansor adalah Ketua Pengarah Bomba Kedah Perlis untuk memberi cadangan kepada pihak bomba supaya adakan bahan-bahan sejarah untuk masa depan negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin