Jumaat, 16 Julai 2010

KE MANAKAH HALA TUJU ANAK TEMPATAN.

Saya sebagai rakyat ingin menyuarakan kepada pihak berkenaan mengenai nasib anak tempatan yang tidak mempunyai peluang perkerjaan seperti mana yang di sebutkan oleh pihak media.Saya sebagai rakyat tidak suka kerajaan malaysia mengambil perkerja asing ke malaysia di sebabkan anak tempatan kurang mendapat peluang pekerjaan,Bagi pandangan saya sepatutnya kerajaan boleh berfikir kenapa harus mengambil perkerja asing ke malaysia?,Malah anak tempatan tidak mendapat peluang pekerjaan.Sepatutnya pihak kementerian sumber manusia boleh mansuhkan pengambilan perkerja asing ke malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin