Isnin, 5 Julai 2010

RAKYAT SATU MALAYSIA MEMANG KURANG AJAR.

Saya sebagai rakyat yang berketurunan thai malaysia ingin memberi satu luahan kepada semua pembaca blog ini,Bagi saya rakyat satu malaysia memang kurang ajar dan tidak mempunyai kesopanan,adat serta budaya.Bagi pandangan saya rakyat satu malaysia memang tidak mempunyai sifat tolenrasi antara satu sama lain. Bagi saya sebagai rakyat satu malaysia harus memeliahara tatasusila,adat,budaya dan juga bahasa, ini tidak percakapan yang kurang sesuai,memandu dengan secara membahaya tidak menghiraukan pemandu yang lain penting diri-sendiri.Sebab itulah saya gelarkan rakyat satu malaysia memang kurang ajar dan biadap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin