Selasa, 6 Julai 2010

LAGU PHRA BARAMI.

ข้าวรพุทธเจ้า
Khaa Worra Phuttha Jao
เอามโนและศิรกราน
Ao Manoo Lae Sira Kran
นบพระภูมิบาล บุญญะดิเรก
Nop Phra Phuummi Baan Bun Ya Di Rek
เอกบรมจักริน
Ek Boromma Jak-rin
พระสยามินทร์
Phra Sayaa Min
พระยศยิ่งยง
Phra Yotsa Ying Yong
เย็นศิระเพราะพระบริบาล
Yen Sira Phror Phra Boribaan
ผลพระคุณ ธ รักษา
Phon Phra-khun Tha Raksaa
ปวงประชาเป็นศุขสานต์
Puang Prachaa Pen Suk Saan
ขอบันดาล
Khor Bandaan
ธ ประสงค์ใด
Tha Prasong Dai
จงสฤษดิ์
Jong Sarit
ดังหวังวรหฤทัย
Dang Wang Wora Haruethai
ดุจจะถวายชัย ชโย!
Dut Ja Thawai Chai Chayoo!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin