Isnin, 26 Julai 2010

MASYARAKAT MELAYU HARUS BERSATU.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi satu pendapat saya kepada semua masyarakat melayu,kita sebagai orang melayu harus bersatu demi kepentingan untuk bangsa dan agama.Bagi pendapat saya sepatutnya orang melayu harus bersatu demi bangsa dan agama,cuba lihat pas dan umno parti islam tapi tidak bersatu kutuk,mengata dan sebagainya.Bagi pandangan saya sepatutnya masyarakat melayu seharusnya bersatu demi kepentingan untuk generasi masa depan.Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berkerturunan thai memberi satu kongsi bersama untuk pembaca blog ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin