Khamis, 26 Jun 2014

LESEN MEMANDU DI BERI SEUMUR HIDUP SEPERTI MANA RAKYAT WARGANEGARA THAILAND.

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya lesen memandu di beri seumur hidup sepertimana rakyat warganegara thailand.Pada pendapat saya sekiranya kerajaan malaysia memberi lesen memandu seumur hidup kepada semua rakyat satu malaysia sekurang-kurangnya tidak membebankan kepada semua rakyat.Saya memberi cadangan kepada kerajaan malaysia ikut cara undang-undang di negara thailand lesen memandu di beri seumur hidup saya berharap agar kerajaan malaysia dapat menerima cadangan suara rakyat satu malaysia.Kerajaan malaysia mahu mengambil berat mengenai masalah rakyat malaysia dan membantu bukannya membebankan rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin