Sabtu, 28 Jun 2014

MENAIKKAN TARAF CAWANGAN JABATAN KERAJAAN DI BUKIT KAYU HITAM,KEDAH.

Saya sebagai rakyat malaysia keturunan thai memberi cadangan kepada kerajaan malaysia supaya menaikan taraf cawangan jabatan kerajaan di bukit kayu hitam,kedah yang bersempadan malaysia dan thailand untuk memberi kemudahan kepada semua penduduk yang tinggal di bukit kayu hitam,Apa yang saya lihat kebanyakan bukit kayu hitam tidak mempunyai kemudahan sepatutnya kerajaan malaysia menaikan taraf cawangan jabatan kerajaan seperti contoh Jabatan Pendaftaran Negara,Syarikat air darul aman(SADA),JKR dan lain-lain lagi.Bagi saya sebagai seorang penduduk sepatutnya kerajaan malaysia memberi kemudahan kepada semua penduduk yang tinggal di bukit kayu hitam,kedah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin