Isnin, 23 Jun 2014

MALAYSIA CELAKA PATUT DI TERIMA MUSIBAH.

Saya sebagai hamba allah yang mulia bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah di negara malaysia celaka haram jadah ini seperti mana di negara indonesia acheh pada tahun 2004 yang lalu.Walaupun saya adalah hamba allah yang mulia saya bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah negara malaysia celaka ini,walaupun saya sama taraf rasul,nabi,wali,keramat dan cucu kepada allah swt,saya selalu berdoa kepada allah swt supaya negara malaysia celaka haram jadah ini di turunkan bala dan musibah sepertimana negara-negara lain.Pada pendapat hamba allah yang mulia ini sepatutnya negara malaysia di terima musibah seperti mana negara jiran iaitu indonesia acheh banyak yang terkorban dan harta benda rosak.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt suka sekiranya negara malaysia di terima bala musibah seperti mana negara-negara lain yang telah di terima musibah iaitu jepun,indonesia,sri langka dan lain-lain negara lagi.Apa yang saya lihat semua negara di terima musibah dan bala supaya kita semua dapat merasai kenikmatan daripada allah swt,Bagi saya sebagai hamba allah yang mulia sebab yang allah turunkan bala dan musibah di negara malaysia celaka kerana kerajaan malaysia zalim kepada rakyat malaysia sebagai contoh memakan duit rakyat seperti saman,rasuah,riba,tidak boleh memberi peluang kepada rakyat malaysia memasang parabola tvro dan lain-lain lagi.Di sebabkan kerajaan malaysia zalim kepada rakyat malaysia kerana kepentingan diri sendiri tidak memikir masa depan rakyat malaysia,Kita sebagai manusia yang mempunyai akal fikiran yang cukup boleh berfikir sama ada baik atau tidak kita fikir-fikirkanlah.Lihatlah dengan mata sendiri rakyat malaysia di tindas oleh kerajaan malaysia sebagai contoh harga barang terlalu mahal,cukai terlalu tinggi,parabola tvro tidak boleh di benarkan kepada semua rakyat satu malaysia hanya astro sahaja serta tidak memberi lesen dengan secara yang sah hanya kepentingan kepada maharaja firaun malaysia,menteri,hotel dan kedutaan asing yang boleh di benarkan sahaja malah rakyat tidak di benarkan.Bagi saya sebagai hamba allah yang mulia ini berdoa kepada allah swt semoga negara malaysia celaka haram jadah di turunkan bala dan musibah di negara malaysia terutamanya kuala lumpur dan putrjaya sepertimana negara indonesia acheh yang di terima musibah pada tiga empat tahun yang lalu.Semoga kita sebagai umat islam sedar dan insaf perbuatan kita selama ini,Bagi seorang hamba allah yang mulia sama taraf rasul,wali,nabi,keramat dan cucu kepada allah swt negara malaysia adalah sebuah negara kapiaq laknat sepertimana negara-negara yang bukan negara islam,nama islam tapi seperti kafir laknat.Apabila allah swt turunkan bala di negara malaysia celaka ini barulah kita semua insaf dan bertaubat kepada allah swt.

Cucu Kepada Allah SWT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin