Jumaat, 27 Jun 2014

SYUKUR ALHAMDULIAH KEPADA ALLAH SWT TURUNKAN BALA DAN MUSIBAH DI NEGARA MALAYSIA INI.

Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf rasul,nabi,wali,keramat dan cucu kepada allah swt saya juga bersyukur kepada yang maha esa dan maha adil kerana memberi bencana di negara malaysia celaka ini.Pada pendapat hamba allah yang mulia berasa sangat bersyukur kepada allah swt kerana memberi bala musibah di negara malaysia celaka ini.Apabila allah di turunkan bala musibah sekurang-kurangnya kita semua insaf dan bertaubat banyak-banyak kepada allah swt,barulah kita tahu siapa yang betul dan siapa yang salah.Kita lihatlah negara malaysia celaka haram jadah ini dengan adanya pusat-pusat hiburan maksiat dan kilang minuman arak sekiranya parabola tidak boleh di benarkan segala lain-lain boleh di benarkan.Bagi pandangan hamba allah yang mulia negara malaysia adalah sebuah negara celaka dan musibat bercampur dengan kapiaq laknatullah.Saya juga amat bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah negara malaysia celaka dan haram jadah ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin