Sabtu, 15 Jun 2013

BALA DAN MUSIBAH DI TURUNKAN OLEH ALLAH SWT KE NEGARA MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai bersyukur kepada Allah swt kerana memberi bencana di negara malaysia seperti mana yang berlaku di Pulau Pinang dan Kedah baru-baru ini.Saya berasa bersyukur kehadrat iilahi kerana memberi musibah di pulau pinang dan kedah.Baru-baru ini kawasan yang di landa iaitu Teluk Bahang,Bagan Jermal,Balik Pulau,Bayan Baru,Gelugor,Paya Terubong,Butterworth,Bukit Mertajam,Perai,Bandar Perda,Kepala Batas,Kuala muda,Nibol Tebal,Sungai Bakap,Jalan Perak Dan lebuh Pantai Manakala di kedah pula jitra  dan sungai petani di kena ribut taufan.Saya bersyukur kepada Allah SWT kerana memberi musibah di negara malaysial seperti di bangunan umno macalister menara pencawang penebat petir yang jatuh ke bumi.Saya berdoa kepada Allah supaya malaysia di terima musibah alhamduliah dan syukur nikmat kepada tuhan yang maha esa.Padan muka kepada semua rakyat malaysia di terima musibah.Cuba anda lihat bangunan umno yang paling tinggi pun kena musibah tuhan sangat bencikan kepada UMNO kerana penipu kepada rakyat malaysia.Tambahkan pula kita sebagai hamba allah pun kena juga musibah.Saya berdoakan kepada Allah swt supaya malaysia di terima musibah atau perang seperti negara-negara lain.Biarlah rasa kepada semua rakyat malaysia dapat merasai kenikmatan perang seperti negara-negara lain yang menghadapi dalam kesusahan.Bagi saya alhamduliah dan syukur kepada Allah swt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin