Rabu, 26 Jun 2013

JEREBU MELANDA DI NEGARA MALAYSIA DAN SINGAPURA

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berdoa semoga negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Lihatlah baru-baru ini rakyat singapura dan malaysia terkena jerebu seperti muar,klang,kuala lumpur,putrajaya,melaka,singapore dan lain-lain negara lagi.Alhamduliah kepada tuhan banyak-banyak kerana memberi musibah di negara malaysia supaya semua rakyat malaysia dapat merasai bala atau musibah dari Allah swt kerana umat islam sekarang tidak sedarkan diri sanggup membunuh,minum arak,maksiat dan lain-lain lagi.Saya bersyukur kepada Allah swt kerana memberi musibah di negara malaysia seperti jerebu yang boleh membawa penyakit.Saya juga berdoa kepada allah swt supaya di beri lagi azab bala musibah di negara malaysial ini.Apa yang kita lihat sekarang adalah satu ujian dari Allah swt kepada hamba-hambanya supaya sedar dan insaf taubat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin