Jumaat, 4 April 2014

KERAJAAN MALAYSIA ADALAH SIFAT ZALIM KEPADA RAKYAT MALAYSIA.

Apa yang saya lihat sekarang kerajaan malaysia tidak boleh berfikir kepada nasib rakyat malaysia sebagai contoh harga barang yang terlalu mahal,kenaikan gaji kepada  semua perkerja,kadar tol terlalu mahal dan lain-lain lagi.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim kepada semua rakyat satu malaysia tidak boleh berfikir sama ada rakyat kaya,susah dan daif,kita lihatlah dengan adanya kamera di tepi lebuh raya.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sebuah negara celaka dan haram jadah. Bagi pendapat saya kerajaan malaysia hanya cekik kedarah sahaja duit rakyat malaysia sebagai contoh saman,jika terbayar lewat saman akan di ambil tindakan dan masuk ke dalam lokap itu apa namanya tak zalim ke minta duit saman kepada semua pengguna jalanraya tapi paksa orang suruh bayar saman. Pada pendapat saya polis malaysia adalah sifat yang zalim dan kejam kepada semua orang awam.Kerajaan malaysia adalah sifat zalim seperti maha firaun pada zaman nabi musa as,sepatutnya kerajaan malaysia membantu rakyat bukan membebankan rakyat,samalah dengan polis malaysia cekik kedarah duit rakyat malaysia dengan adanya saman sebab itulah bangunan polis semakin cantik dan kemas kerana memakan duit hasil haram patutlah perangai polis pun seperti celaka,haram jadah,musibat dan butuh.Walaupun saya sebagai  seorang bekas tentera pun benci dengan perangai dan tingkah laku anggota polis dengan lagak sombong dan riak serta tidak mempunyai adat yang baik berbanding dengan angkatan tentera malaysia mesra,bersopan santun dan mempunyai dispilin.Bagi saya padan muka kepada semua anggota polis yang mati di lahad datu biarlah allah swt seksa kepada hamba-hambanya yang tidak sedarkan diri.Jangan ingat kita mati syahid kalau kita tidak membuat amalan ibadat yang secukupnya apa yang allah swt suruh umat -umat islam taat kepada allah swt.Saya bangga sekiranya penganas merampas pesawat dan merempuh bangunan putrajaya jabatan perdana menteri dan bukit aman iaitu polis,sepertimana yang berlaku di amerika syarikat al qaeda merempuh bangunan wtc dan pentagon samalah dengan negara malaysia putrajaya dan bukit aman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin