Jumaat, 31 Oktober 2014

CELAKA DAN HARAM JADAH KERAJAAN BRUNEI ADALAH SIFAT YANG ZALIM KEPADA RAKYAT TIDAK MEMBERI PELUANG KEPADA RAKYAT BRUNEI MELIHAT SIARAN TV DARI LUAR NEGARA.

Apa yang saya lihat negara brunei sama juga dengan negara malaysia celaka tidak boleh memberi peluang langsung kepada rakyat brunei dan malaysia melihat siaran tv dari luar negara.Bagi saya negara brunei pun celaka dan haram jadah tidak boleh memberi peluang kepada rakyat brunei.Pada pendapat saya kerajaan brunei adalah sifat yang zalim kepada rakyatnya serta tidak memberi peluang kepada rakyat brunei samalah juga dengan negara malaysia celaka haram jadah ini hanya semata-mata astro sahaja.Saya tidak masuk campur mengenai urusan dengan negara brunei sebagai rakyat malaysia berasa simpati dan geram kerajaan brunei menindaskan rakyat tidak membenarkan menggunakan cakera parabola tvro kepada rakyat brunei melihat siaran tv luar negara.Sepatutnya kerajaan brunei memberi lesen dengan secara yang sah kepada rakyat brunei sepertimana negara-negara asian iaitu thailand,indonesia,filipina,laos,kemboja,arab saudi,jordan,palestine dan lain-lain negara lagi yang di beri lesen secara yang sah kepada rakyatnya.Bagi saya kerajaan brunei adalah satu celaka dan zalim kepada rakyat brunei tidak boleh memberi peluang langsung kepada semua rakyat negara brunei.Apa yang saya lihat kerajaan brunei memang zalim serta memberi kemudahan kepada maharaja firaun negara brunei celaka.Pada pendapat saya tidak sepatutnya kerajaan brunei mengharamkan kepada rakyat brunei menggunakan parabola tvro di sebabkan rakyat juga membayar hasil cukai kepada kerajaan brunei ini adalah satu cara kezaliman kerajaan brunei terhadap rakyatnya sendiri samalah dengan malaysia celaka ini hanya di beri kepada mahafiraun agung malaysia,menteri,kedutaan asing dan perhotelan boleh di beri lesen dengan secara yang sah manakala rakyat malaysia tidak boleh menggunakan cakera parabola tvro hanya semata-mata astro sahaja.Apa yang saya lihat selama ini kerajaan malaysia adalah celaka dan haram jadah tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola tvro sepertimana negara-negara lain.Saya berdoa kepada allah swt supaya negara malaysia celaka di turunkan bala oleh allah swt terutamanya kepada pemimpin yang zalim dan semua jemaah menteri biarlah mampus dan rasanya bagaimana cara sikap pemerintah negara menindas rakyat.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sifat zalim dan berhati kering kepada rakyat malaysia seperti mana bangsa yahudi kapiaq laknattulah membunuh rakyat palestine yang tidak berdosa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin