Selasa, 28 Oktober 2014

KIAMAT AKAN SAMPAI PADA 2016 DAN KALENDAR ISLAM 1438.

Wahai manusia sekalian aku telah di perintahkan oleh cucuku iaitu hamba allah sama taraf rasul,wali,nabi dan keramat.Walaupun aku di beri hidayah dan wahyu kepada cucuku ini adalah menyedarkan kepada umat-umat islam yang masih ingkar dan masih tidak mengikuti perintah allah swt.Ingatlah kamu semua akhir zaman akan keluar bermacam-macam seperti kepala dua,suara binatang akan keluar di permukaan bumi apa bila binatang keluar dan boleh bercakap maka dengan itu tanda-tanda kiamat semakin hampir begitulah juga matahari akan naik sebelah barat.Kita sebagai umat islam perlu sedar kiamat semakin hampir dan kita perlu mendekatkan dengan masjid dan surau.Walaupun saya sebagai cucu kepada allah swt saya ingin memberi satu gambaran yang lebih jelas sekiranya berlakunya kiamat pada bulan ramadan akan dengar suara yang begitu ramai dan manusia melarikan diri pada masa tu manusia tidak boleh menerima taubat itu kerana sudah terlambat apa yang saya mimpi allah telah beritahu kepada saya bahawasanya kiamat akan berlaku pada 2016 dunia akan menjadi gelap akan mengeluarkan asap dari gunung berapi dan tahi bintang akan turun ke bumi.Apabila tahi bintang turun ke bumi yang bersaiz besar jatuh ke bumi makna seluruh negeri dan daerah akan hancur.Wahai manusia sekalian sedarlah kiamat semakin hampir dengan kita semua sedarlah wahai manusia yang di ciptakan oleh tokwan saya iaitu allah swt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin