Khamis, 23 Oktober 2014

PADAN MUKA KEPADA RAKYAT MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH.

Walaupun saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan rasul,nabi,wali dan keramat saya amat bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt.Saya juga berdoa semoga negara malaysia di terima musibah sepertimana negara-negara lain.Baru-baru ini saya lihat di tv ribut taufan yang melanda di selangor dengan sungguh dahsyat sekali apabila tokwan saya memberi bala musibah di negara malaysia habis bumbung -bumbung melayang begitulah juga di pendang ribut taufan yang melanda di kedah baru-baru ini,bagi saya padan muka banjir di kuala lumpur habis semua kereta rosak dan saya bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt kerana menurunkan bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Kita sebagai umat islam perlu sedar dan bertaubat kepada allah swt,walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt dan sama taraf dengan rasul,nabi,wali,keramat tetap berdoa kepada allah swt semoga apa yang di beri malapetaka di negara malaysia agar kita semua insaf ke pangkuan jalan yang benar.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakan umat islam tidak sedar diri sanggup menerima rasuah,Saya seorang cucu kepada allah swt tetap berdoa semoga saya di masukkan syurga seperti mana rasul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin