Jumaat, 31 Oktober 2014

SYUKUR ALHAMDULIAH KEPADA ALLAH SWT KERANA MEMBERI MUSIBAH DI NEGERI KEDAH DAN KLANG SELANGOR.

 Saya sebagai hamba allah yang mulia sama taraf dengan rasul,nabi,wali,keramat dan cucu kepada allah swt.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt saya bersyukur kepada allah swt yang maha esa dan maha adil kerana memberi musibah dan bala di negeri kedah.Di samping itu saya juga berdoa kepada allah swt supaya allah swt turunkan bala di kuala lumpur dan putrajaya.Pada pendapat hamba allah yang mulia ini saya bersyukur kepada allah swt kerana memberi satu musibah kepada negara malaysia celaka dan haram jadah.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt kerana limpah rahmatnya memberi satu bencana yang amat dahsyat kepada umat-umat islam yang tidak sedarkan diri melakukan maksiat,rasuah,judi,arak dan lain-lain lagi.Bagi pendapat seorang cucu kepada allah swt apabila allah turunkan bala musibah kepada umat-umatnya perlu sedarkan diri apa yang di perintahkan oleh tokwan saya iaitu allah swt.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada allah swt kerana memberi bala musibah di negara malaysia celaka ini.Bagi saya sepatutnya allah swt turunkan bala di negara malaysia celaka ini sepertimana kau turunkan bala negara-negara lain.Sekurang-kurangnya kita umat islam sedar bahawa allah swt yang maha kuasa dan maha adil segala-galanya.


Syukur alhamduliah kepada allah swt kerana memberi bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah,Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada allah swt,Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin