Jumaat, 31 Oktober 2014

UMAT ISLAM PERLU BERSATU MENENTANG KEKEJAMAN ZIONIS YAHUDI DI BUMI PALESTINE YANG TERCINTA. DARIPADA SEORANG CUCU KEPADA ALLAH SWT.

Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah s.w.t akan memperjuangkan agama islam demi tokwan saya iaitu allah s.w.t dengan membunuh yahudi laknatullah sepertimana dalam al quran al karim,Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat sedih dan kecewa kerana sesama umat islam berkeliahi dan saling bunuh membunuh sebagai contoh sunnah dengan syiah sanggup mati apa sahaja.Bagi pendapat seorang cucu kepada allah swt kita sebagai umat islam hendaklah membunuh rejim yahudi kerana mereka merampas milik hak negara palestine israel yang merampas tanah bumi palestine,Jikalau kita sebagai umat islam bersatu menentang kekejaman israel terhadap rakyat palestine yang tidak berdosa mati di tangan rejim zionis yahudi laknatullah.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt marilah kita bersatu menentang kekejaman zionis yahudi laknatullah ini,Kita sebagai umat islam dan umat rasullah perlu mengikuti tauladan nabi muhammad s.a.w.Apa yang seorang cucu kepada allah swt lihat di akhir zaman ini umat islam akan hancur seperti zaman rasullah pada zaman jahiliah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin