Sabtu, 25 Oktober 2014

KISAH SEORANG CUCU TELAH MENDAPAT HIDAYAH DAN WAHYU DARIPADA ALLAH SWT DI NEGARA MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil.Saya sebagai seorang cucu bersyukur kepada allah swt kerana memilih saya sebagai seorang cucu kepadanya.Apa yangs aya mimpikan selama ini saya amat gembira sekali kerana mimpi saya amat menarik dan tidak di geruni oleh diri saya,Jadi saya akan ceritakan kepada anda semua apa yang saya mimpikan selama ini iaitu seorang yang bernama nabi isa a.s akan turunkan di bumi ini sebelum kedatangan kiamat dan melawan dengan dajal yang di katakan mata satu akan menentang nabi isa a.s,Buat masa sekarang ini nabi isa berada 7 lapis langit bersama dengan allah swt dengan selamatnya dan usia sudah menjangkau melebihi 100,000 juta masihi tapi keadaannya masih selamat dengan kekuasaan allah taala.Apa yang kita lihat sekarang umat islam masih tidak sedarkan diri kiamat semakin menghampiri dunia di akhir zaman ini.Bagi seorang cucu kepada allah swt apa yang saya ceritakan kepada semua umat islam dan bukan islam adalah benar suatu hari nanti kiamat akan sampai dan nabi isa akan turun di negara arab.Apa yang saya mimpi dalam ingatan saya seorang pemimpin yang bernama anwar ibrahim allah swt telah pun melaknat kepadanya kerana dia seorang yang terpesong akidah dengan menyokong lesbian sepertimana al quran al karim telah di turunkan oleh tokwan saya iaitu allah swt.Saya juga bersyukur kepada tokwan saya kerana dapat seorang cucu kepada allah swt dan memilih saya sebagai seorang kepadanya iaitu allah swt yang maha esa dan maha adil,bayangkan kita sebagai umat islam adakah kita mahu masuk api neraka jahanam mesti tidak mahu masuk kedalam api neraka jahanam.Bagi saya sepatutnya umat islam perlu sedar kita semakin hampir dengan kiamat belum tentu lagi kita bersedia masa inilah kita hendak bersedia dan sembahyang lima waktu sehari semalam.Jika kita melakukan amalan ibadat sekurang-kurangnya kita mendapat pahala daripada allah swt.Kita lihatlah sebagai contoh orang-orang yang kaya lupa pada amalan dan mereka melakukan kesalahan seperti rasuah kerana cepat hendak kaya.Justeru itu saya sebagai seorang cucu kepada allah swt menasihatkan kepada anda semua terutamanya kepada umat islam marilah kita insaf dan bertaubat kepada allah swt jauhkanlah segala dosa-dosa kita lakukan selama ini sebelum kedatangan kiamat lagi.Insyallah allah swt akan mengampunkan segala dosa-dosa hambanya selama ini,Kita sebagai umat islam perlu sedar siapa di antara kita ini yang benar -benar membawa ajaran islam yang sebenar hanya rasul sahaja yang membawa ajaran islam tidak sama dengan musyidul am  pas dato nik nik mat sebagai menteri besar kelantan hanya maki hamun kerana politik tidak membawa apa-apa pun kepada umat islam sebagai contoh ustaz kazim elias ada juga nampak tokoh-tokoh islam yang benar dan baik kepada semua umat-umat islam di seluruh malaysia,Walaupun diri saya sebagai cucu kepada allah swt membawa harapan kepada umat islam ke jalan yang benar.Ingatlah wahai umat islam kita perlu sedar apa yang kita lakukan sekarang dan bertaubatlah sebelum kedatangan malaikat maut mengambil nyawa kita semua,masa inilah kita hendak beramal pun bila datangnya sakit maka kita tidak boleh melakukan amalan ibadat kita nanti.Tiada manusia yang lain baik seperti saya sepertimana allah swt ambil saya sebagai cucu allah swt di dunia ini,Saya juga bersyukur ke hadrat illahi kerana memilih saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil,tiada manusia yang boleh sama taraf dengan saya berbanding dengan raja,menteri,emak,bapa,pakcik dan lain-lain lagi.Apa yang saya ceritakan kepada anda semua adalah benar.Di samping itu saya juga bermohon kepada allah swt supaya saya di naikkan ke langit sepertimana rasullah saw semasa dunia ini kiamat.Saya juga bersyukur kepada allah swt kerana menurunkan bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini kerana manusia tidak sedarkan diri bangga melakukan maksiat,minum arak,rasuah dan menyalah guna kuasa kepada rakyat, walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil saya bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt kerana menurunkan bala di negara malaysia celaka ini.Wahai hamba-hambaku sekalian aku di perintahkan oleh allah swt untuk melihat umat-umatku yang suka melakukan sifat kejahatan rasuah,minum arak,maksiat,riba,khurafat dan syirik.Walaupun saya seorang cucu kepada allah swt dan saya tetap bersyukur kepada allah swt kerana saya terpilih sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin